2010. november 14., vasárnap

3.fejezet. Baleset vagy mégsem ?

Sziasztok sajnálom hogy ilyen soká hoztam a frisst de nem volt ihletem. De most itt vagyok és hozom a frisst. Remélem lesz hozzá pár komi. Addigis én befogom ti meg olvassátok xD.

Mark szemszög

Annyira édes az a kis csöpség. Nina. Nina Stewart. Annyira tetszik ez a név. Mindig is vágytam egy kishugra de nem hittem hogy megkapom. Most az élet olyan mint egy cukormáz de valami nem hagy nyugodni. Méghozzá az a Damon és Victoria . Az életünk most olyan mint egy békésen legelésző nyáj akik mit sem sejtenek arról hogy az avar között ott lapul a gonosz aki lesbe vár. Vagy csak én reagálom túl. Lehet hogy az a horror film teszi amelyket 2 napja néztünk meg. Nem tudom. De azt igen hogy nem ringatom el magam abban a reményben hogy az élet könnyű lesz.
- Kisfiam ideje felkelni- szólitgatott lágy hangon anya.
- De anya én még álmos vagyok-ásítottam egy jó nagyot.
- Rendben pihenj még egy kicsit- mosolygott lágyan anya majd adott egy puszit a homlokomra és kiment. Jobb lesz felkelni úgy is megakartam nézni Ninát. Majd kikászálodtam az ágyból és a konyha felé vettem az irányt.
- Jó reggelt!-köszöntem oda a testvéreimnek és anyának.
- Jó reggelt-kántálták egyszerre.
- Apa ?
- Dolgozni ment. Gyere ülj fel kész a pirítós.
                                                           ..............................

- Köszönöm anya a reggelit, én most megyek. Megnézhetem Ninát ?-
-Persze menj csak-szólt anya
Majd odasétáltam a szobájához és benyitottam. Nem olyan látvány fogadott amire vártam. A kiságyon vércsepecskék gurultak le. Nina ott feküdt a feje véresen és eszméletlenül.
- Anya!Anya !-szólítgattam rémülten
- Igen mi a ba..-és itt elakadt. Josh és David álmosan jöttek be a szobába és rémülten nézték a véres kisbabát ahogy eszméletét vesztve fekszik.
- Nina ! Nina! Létszi kelj fel !-szólítgattuk sírva kishugunkat. Míg anya könnyeit leplezve hívta apát és a mentőket.

                                                                          ............
David szemszög

Már a kórházba vagyunk. Apa épp most érkezett meg. Mi meg idegeskedünk Nina miatt. Épp most van a műtőben összevarják a fejét. A rendőrség is kijött mert szerintük ez nem véletlen hanem valaki műve volt. Amikor ezt a rendőrség bejelentette. Anyáéknak egyből ki gyulladt a képzeletbeli lámpa vagyis tudják ki tette. De nem mondják el. Nagyon aggódom a kis testvéremért. Tudtam hogy nem lesz könnyű az élet de hogy ennyire nehéz hogy már második nap majdnem meghal a kishugom...hugunk az már nagyon nagyon gond.
- Elnézést maguk a kisbaba hozzá tartozói ?-kérdezte egy doktor
- Igen-szaladtunk oda a bácsihoz.
- Hogy van? -kérdezte anya.
- Sajnálom ő......



Hát igen gonosz vagyok. Egy kissé rövid lett sajnálom de most se volt sok ihletem. Azért jó lenne ha ki fejtenétek a véleményeteket. Köszi előre is ElenaBells.

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Jaj, ne csináld már!!! :) Most megöl a kíváncsiság, hogy mit fog mondani nekik az orvos. De szegény Nina... Még csak pár napos de máris majdnem meghal vagyis megölik. Hát egy kicsit rövid lett, de azért tetszett. Remélem hamar hozod a frisst.

    Mercédesz

    VálaszTörlés